Hoe kan ik een product bestellen?
In 4 simpele stappen:
- Selecteer een product en ga door naar bestellen
- Vul je gegevens in
- Rond af door te betalen
- Het bestelde product wordt meteen naar je toe gemaild
Zijn de vermelde prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle vermelde prijzen op de Homematrix website zijn inclusief BTW.
Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst wordt het product meteen via mail naar je email verzonden. Dit is dus automatisch ook de bevestiging.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Het product wordt onmiddellijk naar je doorgemaild en zal binnen enkele minuten in jouw mailbox staan. Bij problemen kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Kan ik mijn product retourneren?
Het herroepingsrecht is uitgesloten omdat u akkoord gaat met directe levering en u afstand doet van uw recht tot ontbinding zodra de dienst is geleverd.
Kan ik mijn order annuleren nadat ik betaald heb?
Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kunt bij ons afrekenen met iDeal, overboeking, Creditcard of Paypal.
Hoe komt Homematrix aan de woninggegevens?
Homematrix brengt de gegevens samen afkomstig uit openbare bronnen waarvan het gebruiksdoel in lijn is met de dienstverlening zoals wij die aanbieden.
Ons datamodel is zo opgemaakt dat het constant huidige woningwaardes en -informatie van heel veel woningen verzamelt. Denk hierbij aan transactieprijzen, bouwtechnische informatie, locatiekenmerken, buurtgegevens en marktontwikkelingen. De data die wij hiervoor gebruiken gaat terug tot wel 1995!
Jouw woningwaarde wordt dus berekend door het samenvoegen van actuele en historische data uit zo’n 60 verschillende bronnen, zoals onze eigen database, het Kadaster en de RVO.
Daarnaast ontwikkelden we een eigen prijsindexeringssysteem waardoor we nauwgezet prijsontwikkelingen per gemeente volgen en deze informatie in het rapport kunnen verwerken
Hoe betrouwbaar zijn de gegevens van Homematrix?
Homematrix streeft naar een zo hoog mogelijke kwaliteit en juistheid van gegevens. Homematrix is afhankelijk van de openbare bronnen zoals die beschikbaar zijn waarbij we een zo hoog mogelijke update frequente van onze data bewerkstelligen.
Indien ik een klacht heb, waar kan ik dan terecht?
U kunt contact opnemen met info@homematrix.nl
Waarom zijn niet alle gegevens beschikbaar?
Het kan gebeuren dat bepaalde data nog ontbreekt. Wij zijn continue bezig om onze data aan te vullen en te verbeteren. Mochten er gegevens ontbreken die u graag zou willen zien, dan horen wij dat graag van u!
Zit jouw antwoord er niet tussen?
Neem dan contact op met info@homematrix.nl